Általános szerződési feltételek - ÁSZF

Általános szerződési feltételek

1. Üzemeltető
Az acqualeone.hu, aqualeone.hu, acqualeone.it webshop szolgáltatás üzemeltetője a Killian Hennessy Consulting Ltd. A Killian Hennessy Consulting Ltd. az internetes kereskedelmi felületet biztosítja a meghirdetett termékeket értékesítő (akár több) Szolgáltató számára. Üzemeltető felelősségi köre a szoftver, hardver, kommunikáció, adatkezelés és adatbiztonság, kereskedelmi tevékenységben semmilyen formában nem vesz részt. Az Üzemeltető tevékenységét - az adatok tárolása, feldolgozása és kezelése tekintetében - teljes titoktartási kötelezettség mellett végzi.

2. Szolgáltató
Szolgáltató az internetes termékeket értékesítő Fél. A Szolgáltató a termékek forgalmazója, az Üzemeltető szerződéses partnere, aki a megrendelt terméket a Megrendelőnek ténylegesen eladja az Üzemeltető webshop szolgáltatásának igénybevételével a legjobb elérhető ár és a legjobb elérhető garanciális feltételekkel, mint kötelezettséggel.

3. A Megrendelő
Az a személy, aki az acqualeone.hu, aqualeone.hu, acqualeone.it Webshop szolgáltatást igénybe veszi, azaz az internetes felületen meghirdetett terméket elektronikus levél útján vagy telefonon annak megvásárlása céljából megrendeli.

4. A Szállító
A Szolgáltató szállító közreműködését veszi igénybe. A Szállító a Megrendelő által megrendelt terméket szállítja el a Megrendelő által megadott címre. A terméket és jelen ÁSZF papír alapú kivonatolt változatát a megadott címen és időpontban Megrendelőnek átadja, valamint helyszínen történő fizetés esetén a Szolgáltató helyett és nevében átveszi Megrendelőtől a Szolgáltatás ellenértékét. A Szállító tevékenységét - az adatok tárolása, feldolgozása és kezelése tekintetében is - teljes titoktartási kötelezettség mellett végzi.

5. A webshop szolgáltatás (továbbiakban: Szolgáltatás)
Az acqualeone.hu, aqualeone.hu, acqualeone.it internetes felületen meghirdetett termékre vonatkozó ajánlattétel, valamint igény esetén a termék helyszíni kézbesítése. Az acqualeone.hu, aqualeone.hu, acqualeone.it internetes felületen található termékhirdetések ajánlattételre való felhívásnak minősülnek.

6. AZ ÁSZF tartalma
Az ÁSZF tartalmazza a Szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos általános feltételeket, így a Szolgáltató és a Megrendelő jogait, kötelezettségeit, valamint egyéb, a Szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.

Az ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi a Megrendelő által az internetes felületen keresztül benyújtott és a Megrendelővel telefonon egyeztetett egyedi megrendelésnek, illetve a csak telefonon keresztül történő megrendelésnek, így kizárólag az egyedi megrendeléssel együtt alkalmas joghatás kiváltására.

Az egyedi megrendelésben és az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor a Szolgáltató székhelye szerint hatályos jogszabályok és hatósági előírások, valamint törvényben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

7. Az ÁSZF elfogadása
A Szolgáltatás internetes felület útján történő megrendelése esetén az ÁSZF Megrendelő általi elfogadására az acqualeone.hu, aqualeone.hu, acqualeone.it internetes felületen történő megrendelés alkalmával kerül sor.

Az internetes megrendelés hiányában az ÁSZF Megrendelő részéről elfogadottnak minősül, amennyiben a termék átvételét követő nyolc naptári napon belül Megrendelő az ÁSZF tartalmával kapcsolatban nem tesz írásbeli kifogást Szolgáltatónak annak székhelyén, ajánlott levélben.

Az ÁSZF módosítása a már megkötött szerződéseket nem érinti. Szolgáltató az ÁSZF módosításának dátumát feltünteti. A már regisztrált Megrendelő, aki a módosításokat az új rendelés elküldésekor fogadja el.

8. A Szolgáltatás területi hatálya
A Szolgáltatás az internetes és telefonos hozzáférés miatt az egész világon elérhető. A Szolgáltató megjelölt területén (Magyarország) kívüli postai, illetve egyéb címre történő szállításra csak a vételár és a járulékos költségek átutalás útján történő, előre megfizetését követően van lehetőség. Ebben az esetben Megrendelő tudomásul veszi, hogy a szállítás valamennyi költsége őt terheli.

9. A Szolgáltatás internetes felület útján történő megrendelése, valamint a Felek közötti szerződés létrejötte
Megrendelő a meghirdetett termékeket tartalmazó internetes felületen keresztül rendeli meg az általa kiválasztott terméket. Az elektronikus megrendelés tartalmazza a megrendelt termékek körét, számát és vételárát, a járulékos költségeket, valamint a termékek átvételének és a fizetés módjának a megrendelőlapon meghatározott lehetőségek közüli kiválasztását. A megrendelés szerződéskötésre vonatkozó ajánlatnak minősül, amelyhez Megrendelő a benyújtást követő nyolcadik munkanap végéig kötve van.

Szolgáltató a megrendelés beérkezéséről elektronikus úton értesíti Megrendelőt. Szolgáltató ezen értesítése kizárólag a megrendelés Szolgáltatóhoz történő beérkezését igazolja, egyéb joghatással nem bír, így a Szolgáltatásra vonatkozó szerződést sem hozza létre a Felek között. Ennek oka, hogy a visszaigazolást a Szolgáltató által üzemeltetett számítógépes rendszer automatikusan generálja.
Külön értesítés a rendelés elfogadásáról és feldolgozásáról, a szerződés létrejöttéről külön értesítést küld Megrendelőnek.

Szolgáltató az ajánlati kötöttség határidején belül telefonon is felkeresheti Megrendelőt. Szolgáltató ekkor tájékoztatja Megrendelőt vagy a megrendelés változatlan formában történő elfogadásáról, amellyel Felek között a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés létrejön, vagy a megrendelésben meghatározott feltételek általa javasolt módosításairól. Amennyiben Vevő a módosítani kért feltételeket elfogadja, úgy Felek között a szerződés létrejön.

10. A Szolgáltatás kizárólag telefon útján történő megrendelése, valamint a Felek közötti szerződés létrejötte
Megrendelő telefonon keresi meg Szolgáltatót, akivel egyezteti az általa kiválasztott termékek körét, számát és vételárát, a járulékos költségeket, valamint a termékek átvételének és a vételár megfizetésének módját. Szolgáltató a telefonos egyeztetés során tájékoztatja a Megrendelőt a jelen ÁSZF-ben foglalt fogyasztói jogokról és az ÁSZF-t tartalmazó internetes felület címéről. Felek között ezt követően jön létre telefonon keresztül a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés.
Amennyiben a megrendelt termék átvételét követő nyolc naptári napon belül Megrendelő az ÁSZF tartalmával kapcsolatban olyan tartalmú írásbeli kifogást tesz, amelyet Szolgáltató nem fogad el, úgy a szerződés hatályát veszti, továbbá a megfizetett vételár Megrendelő részére kamatmentesen, az átvett termék és annak tartozékai hibátlan és új állapotban való visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszafizetésre kerül.

11. A termékek átvétele és a fizetés módja
Megrendelő általában az alábbi lehetőségek közül választja ki az általa megrendelt termék(ek) átvételének módját:
  
A termék átvételére a Megrendelő által megjelölt címen és a Felek által egyeztetett időpontban, 3-8 munkanapon belül kerül sor.

a.) A terméket Szolgáltató saját maga szállítja ki, külön díj ellenében.

b.) Szolgáltató külön szállítót vesz igénybe, ilyenkor a Felek által korábban egyeztetett szállítási díjat Szolgáltató jogosult Megrendelőre áthárítani. Kivételt képez, ha a szállítás díjmentesnek van megjelölve.

c.) A termék átadására postai úton kerül sor a Megrendelő által megjelölt címre történő postai kézbesítéssel, melynek díját Szolgáltató jogosult Megrendelőre áthárítani. Kivételt képez, ha a szállítás díjmentesnek van megjelölve. .

A vételárat, valamint az esetleges járulékos költségeket Megrendelő az átvételkor készpénzben vagy az átvételt megelőzően a Szolgáltató által megjelölt bankszámlára átutalás útján fizeti meg. Utóbbi esetben a termék kézbesítésére kizárólag csak a vételár Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően kerül sor.

Amennyiben Megrendelő az átutalással történő fizetést választja, és a szerződés létrejöttét követő három napon belül nem utalja át a vételárat és az esetleges járulékos költségeket, úgy Szolgáltató a terméket nem köteles Megrendelő részére fenntartani. A határidőn túli utalás esetén Szolgáltató joga, hogy válasszon a termék szerződés szerinti átadása, valamint az átutalt összeg termékhiány miatti visszafizetése és ezzel a szerződéstől való elállás között.

Amennyiben Megrendelő a terméket az egyeztetett időpontban nem veszi át, úgy Szolgáltató három munkanapon belül telefonon megkeresi és új időpontról egyeztet vele. A megismételt szállítás költségei Megrendelőt terhelik.

Amennyiben Megrendelő a megismételt időpontban sem veszi át a terméket, úgy Szolgáltató jogosult a szerződéstől egyoldalúan elállni a szállítás költségeinek Megrendelőre hárítása mellett. Szolgáltató elállása esetén az átutalás útján megfizetett vételár Megrendelő részére kamatmentesen, a szállítási költségekkel csökkentett mértékben a termék átvételének második tervezett időpontját követő harminc napon belül kerül visszafizetésre.

Megrendelő kérheti a termékkel egyidejűleg jelen ÁSZF egy papír alapú kivonatolt példányának megküldését.

12. A szerződéstől való Megrendelői elállás (távollévők között kötött szerződés)
A Megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Amennyiben Megrendelő gyakorolja elállási jogát, úgy a terméket bontatlan, hibátlan és újszerű állapotban, minden tartozékával együtt köteles Szolgáltató részére az elállás közlését követő nyolc napon belül visszaszolgáltatni. Szolgáltató jogosult a termék hibátlan voltának meggyőződése céljából 30 nap bevizsgálási határidőt közölni Megrendelővel. Bevizsgálási, csomagolási és adminisztrációs díj: A rendelés értékének 5%-a, de minimum €30 (azaz harminc euro).

Szolgáltató köteles a Megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást, illetve a bevizsgálási határidő elteltét követő harminc napon belül visszatéríteni. Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült valamennyi költséget: csomagolás díja, eredeti szállítás költsége, visszaküldés költsége, bevizsgálási díj, biztosítás, egyéb. Szolgáltató ezen felül követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Megrendelőt a fentieken túl további költség nem terheli.

Amennyiben Megrendelő a terméket személyesen veszi át Szolgáltatótól vagy Szolgáltató által megjelölt üzlethelyiségében, úgy azt Felek a távollévők között létrejött szerződés szóbeli megerősítésének, illetve módosításának tekintik. Ebben az esetben - Felek személyes jelenlétére tekintettel - Megrendelő elállásának közlését követően Szolgáltató választása szerint jogosult a terméket nagykereskedelmi áron visszavenni vagy az elállást semmisnek minősíteni.

13. Eljárás termékhiba esetén
A meghirdetett termékeket bemutató, az internetes felületen közzétett termékismertetők az egyes termékek gyártója által szolgáltatott adatoknak felelnek meg. A termékfelelősségről szóló törvény értelmében a Szolgáltató nem, hanem a termék gyártója felel a termék hibája által okozott kárért.

Szolgáltató a tartós fogyasztási cikkekre legalább egy éves időtartamra garanciát vállal, érvényes jótállási jegyet állít ki a termékről vagy a számlán a jótállást külön megjelöli. Kopó alkatrészek esetében a garancia ideje 3 hónap, mely kizárólag szakszerű beépítés, rendeltetés szerű használat és megfelelő karbantartás esetén érvényesíthető. Alkatrészek esetében külön jótállási jegy nem szükséges. A jótállási jegyet Megrendelő a termék átvételével egyidejűleg kapja kézhez. A jótállási jogok érvényesítésére a Szolgáltató székhelye szerinti általános szabályok vonatkoznak. Megrendelő kifogásait Szolgáltató jelen ÁSZF-ben foglalt címén jelentheti be: info@acqualeone.hu

Amennyiben Megrendelő a termék meghibásodása miatt a termék átvételét követő három munkanapon belül csereigényt érvényesít, úgy Szolgáltató köteles a terméket kicserélni. Egyéb esetekben a termék hibájának bejelentésekor Szolgáltató három munkanapon belül közli a termékhiba orvoslásának – kijavítás vagy kicserélés - általa javasolt módját Megrendelővel.

A kijavítást vagy kicserélést a termék tulajdonságaira és a Megrendelő által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a Megrendelőnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. Szolgáltató másodlagos forgalmazói jellege okán egyes termékek kijavítása vagy kicserélése a jogszabályban javasolt 15 napos határidőt meghaladhatja. Szolgáltató vállalja, hogy a kijavításra vagy kicserélésre jogos igény esetén legkésőbb a bejelentést követő 60 napon belül sor kerül.

14. Adatkezelési, adatvédelmi szabályozás
Megrendelő hozzájárul ahhoz, hogy a regisztráció, illetve a telefonos egyeztetés során megadott személyes adatait Szolgáltató és Üzemeltető saját rendszerében kezelje és tárolja, valamint a termékrendelési szerződés teljesítése során felhasználja. Megrendelő hozzájárul továbbá, hogy e-mail címére Szolgáltató vagy Üzemeltető saját üzleti célú hírleveleit megküldje, amennyiben ehhez Megrendelő külön hozzájárulását adja. Megrendelő a hírlevél küldését bármikor visszamondhatja. Jelen adatkezelés szabályzata megtekinthető és letölthető az ADATKEZELÉS / ADATVÉDELMI SZABÁLYOZÁS oldalról.

Szolgáltató és Üzemeltető vállalja, hogy Megrendelő adatait biztonságosan kezeli, azokat harmadik személy részére nem adja ki.

Szolgáltató és Üzemeltető a regisztráció, illetve a telefonos egyeztetés során Megrendelő alábbi személyes adatait rögzíti: Név, Lakcím, E-mail cím, Telefonszám

Az internetes megrendelés, illetve a telefonos egyeztetés során Szolgáltató és Üzemeltető az alábbi szerződéses adatokat rögzíti: A megrendelt termékek, azok száma és vételára, A járulékos költségek (elsősorban a szállítás díja), A termékek átvételének helye, A termékek átvételének időpontja, A fizetés módja.

15. Záró rendelkezések
Szolgáltató jelen szerződésből eredő bármilyen igény felmerülése esetén törekszik Megrendelővel való együttműködésre, ennek megfelelően Megrendelő igényeit és a Szolgáltatás színvonalának emelését elősegítő javaslatait teljes munkaidőben fogadja a fent ismertetett elérhetőségeken.

Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy Szolgáltató fent megjelölt weboldala tartalmazza a nemzeti fogyasztóvédelmi hatóságok vonatkozó tájékoztatását. Szolgáltató jogosult a termékre vonatkozó használati utasítás elektronikus úton történő megküldésére.

Megrendelő Szolgáltatóktól lehetőleg saját nyelvén is megkapja az eszköz, termék használati utasítását, azonban a webshop szolgáltatások nemzetközi jellegéből adódóan az angol nyelvű használati utasítás elektronikus megküldését Szolgáltató részéről a használati utasítás átadásának tekinti.

Módosítás dátuma: <2019. június 17.>