Szállítási feltételek és visszaküldés
Csomagja kiszállítása
A rendelt árut futárszolgálattal, tetszőleges címre szállítjuk Magyarországon, Szlovákiában, Romániában és Ausztriában egyaránt. Kézbesítés előtt a futárszolgálat munkatársai telefonon értesítik a címzettet a csomag leadásának várható időpontjáról, mely bizonyos keretek között rugalmasan alakítható a Megrendelő igényei szerint. Ezt követően a kézbesített áru ellenértékét utánvét díj fizetéssel lehet kiegyenlíteni magyarországi címre történő szállításkor. Külföldi (Szlovákia, Románia, Ausztria) cím esetén kizárólag a csomag feladása előtti bankkártyás, PayPal illetve banki átutalásos fizetésre van lehetőség.
Megrendelő hozzájárul ahhoz, hogy a regisztráció, illetve a telefonos egyeztetés során megadott személyes adatait Szolgáltató és Üzemeltető (továbbiakban lásd: Általános Szerződési Feltételek) saját rendszerében kezelje és tárolja, valamint a termékvásárlási szerződés teljesítése során felhasználja. Megrendelő hozzájárul továbbá, hogy e-mail címére Szolgáltató vagy Üzemeltető saját értesítő, tájékoztató e-mail-t küldjön a megrendelés teljesítésével kapcsolatban. Megrendelő a küldemény feladásáig (e-mail értesítő) rendelését költségmentesen lemondhatja, ezt követően a rendelés feldolgozásával kapcsolatos összes költség számonkérhető.
Szolgáltató és Üzemeltető vállalja, hogy Megrendelő adatait biztonságosan kezeli, azokat harmadik személy részére nem adja ki. Szolgáltató és Üzemeltető a regisztráció, illetve a telefonos egyeztetés során Megrendelő alábbi személyes adatait rögzíti: Név, Számlázási cím, Szállítási cím, E-mail cím, Telefonszám.
Az internetes megrendelés, illetve a telefonos egyeztetés során Szolgáltató és Üzemeltető az alábbi szerződéses adatokat rögzíti: A megrendelő neve, A megrendelt termékek, azok száma és vételára, A járulékos költségek (elsősorban a szállítás díja), A termékek átvételének helye, A termékek átvételének időpontja, A fizetés módja.